Advokatfirmaer har ofte nogle skyhøje priser for et klik på Google. Og det forstår man godt, da en enkelt kunde i gennemsnit ofte bidrager med over 100.000 kroner i omsætning.

De fleste advokatfirmaer er selvfølgelig obs på dette, og derfor bliver prisen på et kundeemne via Google Ads presset i vejret.

Der er dog flere metoder til at undgå at dette:

En af dem er at bide sig fast i en niche. Udover at det man markedsfører sig som ekspert, kan man også sende sit Google Ads-budget derhen hvor man står bedst i konkurrencen med alle de andre advokatvirksomheder, der markedsfører sig på Google.

Derudover er der stadig gode muligheder for at få UDEN at deltage i Googles dyre auktion. Hemmeligheden er netværk. Men det kan være utrolig tidskrævende at netværke – og efterfølgende sælge sine ydelser.

Men med automatiseret outreach, kan I fokusere på lige præcis de personer i lige præcis de virksomheder, som I gerne vil have som kunder – nu eller i fremtiden. Det bedste af det hele er, at det ikke kræver særligt meget tid – og har en tårnhøj forrentning i forhold til omkostningen – både opstarten og den løbende.

Er du interesseret i at vide mere eller ønsker du bare en pris og en case? Så kontakt os for et uforpligtende tilbud.