
PR-ydelser
PR og journalistisk indhold kan på flere områder bidrage til virksomhedens digitale markedsføring, synlighed og omverdenens opfattelse af den. Det gælder bl.a.:
- Omtale i medierne giver synlighed og kan via link building m.v. give den digitale markedsføring ekstra fart.
- Journalistisk omtale har typisk større troværdighed end reklame
- PR i form af kundecases, lanceringer o.l. kan være med til at drive den digitale kunderejse.
Vi tilbyder følgende:
PR eksempel
Eksempel på PR-ydelse fra Ålsrode Smede- og Maskinfabrik, om en kæmpe tragt der blev produceret til og opstillet på Grenaa havn i Norddjurs: https://www.aalsrode.dk/da/nyheder/grenaa-havn-faar-kaempe-tragt/
Mediernes opfølgning på historien
+ 30.000 visninger på Facebook
Læs artiklen på www.facebook.com
Se flere PR-eksempler på Ålsrodes LinkedIn
PR-strategi bruger vi også selv, som eksperter i Børsen

Flere eksempler på PR
BookVino

BookVino i Jyllandsposten: jyllands-posten.dk, og Stiften: stiften.dk
Digisense

Digisense i Sjællandske Medier: sn.dk
LaserTryk

LaserTryk i Dansk Markedsføring: markedsforing.dk