Advokatfirmaer har ofte nogle skyhøje priser for et klik på Google. Og det forstår man godt, da en enkelt kunde i gennemsnit ofte bidrager med over 100.000 kroner i omsætning.

De fleste advokatfirmaer er selvfølgelig obs på dette, og derfor bliver prisen på et kundeemne via Google Ads presset i vejret.

Der er dog flere metoder til at undgå at dette:

En af dem er at bide sig fast i en niche. Udover at det man markedsfører sig som ekspert, kan man også sende sit Google Ads-budget derhen hvor man står bedst i konkurrencen med alle de andre advokatvirksomheder, der markedsfører sig på Google.

Derudover er der stadig gode muligheder for at få nye klienter UDEN at deltage i Googles dyre auktion. “Hemmeligheden” er netværk. Men det kan være utrolig tidskrævende at netværke – og efterfølgende sælge sine ydelser.

Men med automatiseret outreach, kan I fokusere på lige præcis de personer i lige præcis de virksomheder, som I gerne vil have som kunder – nu eller i fremtiden. Det bedste af det hele er, at det ikke kræver særligt meget tid – og har en tårnhøj forrentning i forhold til omkostningen – både opstarten og den løbende.

Endelig kan vi opsætte et såkaldt marketing automation-flow, der gør at kunderne “kommer af sig selv” over tid.

Er du interesseret i at vide mere eller ønsker du bare en pris og en case? Så kontakt os for et uforpligtende tilbud. Vi laver også hjemmesider målrettet advokater.

    Vil du have et tilbud med pris?